пятница, 11 декабря 2015 г.

Заявка до ДК "Вензелик"

Всім привіт!
Сьогодні завітала до Вас із заявочкою до дизайн-команди нашого улюбленого укрїнського виробника чипборду "Вензелика".
Таких привітних і уважних майстрів як Оксанка та Тарас я ще не зустрічала.
Мені дуже подобається робити індивідуальні замовлення-це додає роботі ексклюзивності!
І душа радіє,коли на пошту приходить вісточка від вензелика! адже новинки завжди в тренді, коли попадаєш на сайт магазинчику - пропадаєш))) хочеться усе і відразу :)

Дякую Вам за працю і за можливість взяти участь у наборі до ДК.
Мене звати Валерія, у мирі блогу - я kava.
Мені 32 роки, за професією маркетолог, але зараз виховую доньку Софійку.
Займаюся скрапом вже 5 років,але з перервами. Зараз з`явилося більше часу для мого улюбленого хоббі, тому у меня є віддушина поринати у світ творчості.
Працюю у різних стилях, але більше до душі американський, європейський, шеббі та міксд-медіа.
Зараз я є дизайнером Дизайнерського клубу "Паперове натхнення" та Арт-клубу Viva la Vista.
Перегляньте мої роботи, обожнюю чипбоарди, тому вони в мене присутні майже в кожній роботі.

 морська листівка

 весільна сторінка


морська сторінка


альбом для хлопчика






 новорічна листівка


сподіваюсь на удачу працювати в  українській команді "Вензелика"!
Щиро дякую!

1 комментарий: